t r e a t i s e ~

Thursday, October 28

kehadapan yang terhormat

KEHADAPAN KALIAN YANG TERHORMAT .
Sejuta penghargaan diberikan kerana pakej TIDO TAK LENA yg telah kalian hadiahkan buat aku, susah2 saja kan. tidak lupa terima kasih CIUM MULUT kerana kalian telah mengeruhkan lagy hubungan seorang anak dgn ibunya :) muahhh one more time babyy !
KEHADAPAN BONDA TERSAYANG .
Yang sentiasa nampak cool diluarnya. maafkan saya mak, ibu yg sntiasa menerima, memaafkan dan memaafkan lagy seorang anak yg tidak pandai mengeja PENGAJARAN ini.
BUAT KALIAN JUGA .
Usah bersusah payah mahu mengajar aku mengeja. cara kalian sampaikan SIMPATI itu tidak pernah aku harapkan lantas simpan sajalah, mungkin kalian sendiri memerlukannya KELAK. sumpah aku meluat dengannya . aku berlagak tak kena tempat ? YAA, suka hati kalian mahu berkata, aku tak rugi mahupun untung. kalian ada nmpak aku kisah ke ? :) aku memilih utk menjadi KERAS KEPALA. YAA, sememangnya diriku dari awalnya sebegitu. sudah tahu ? kenapa tak reti2 lagy ? ohh lupa, kalian bukannya bijak sangat ;D
Aku suka memendam dan hasilnya hari ini aku seorang yg SETIA menjadi pendendam. berpura-pura berpijak di tanah ini menerima segalanya bukan susah. aku tahu kalian susah nak berpura-pura seperti semalam masih hari indah bagi aku dan kalian KERANA kalian senang hari ini susah kalian siapa yang tahu bukan ?
Mungkin kalian silap, aku tidak pernah melupakan luka yg telah sembuh itu. aku biarkan sahaja parut luka itu mengingatkan aku. kalian mungkin gembira, manisnya senyuman kalian menjatuhkan aku seketika, ditekankan sekali lagy SEKETIKA. mungkin kalian fikir itu cara terbaik mungkin paling berkesan utk menjatuhkan aku, dgn alasan paling BERDRAMA mahu memberi pengajaran kepadaku. ohh sekejap, baik sangatkah kalian ? TAAT sangatkah kalian padaNYA ? setahu aku kita sama sahaja, di level yang sama dan aku tidak pernah silap tentang ini :)
Aku suka bila kalian ada keyakinan sebegitu. suka lagy bila kononnya kalian berlandaskan ALASAN itu. JUTAAN TERIMA KASIH dikreditkan ;D Namun kalian silap sebenarnya, aku tidak akan mudah jatuh kerana aku HATI KERING. mereka sering bercakap hati kering TIADA PERASAAN. YAA, aku membalas tanpa perasaan . TERIMAKASIH KALIAN .

* kalian makan cili mungkin kalian yang terasa pedasnya . sekian